В останні місяці YouTube зайняв більш жорстку позицію щодо блокувальників реклами, випробовуючи різні системи, щоб відмовити користувачів від їх використання. Такі заходи включають систему з трьох ударів для користувачів цих інструментів, а також пропуск або вимкнення звуку відео повністю. Інструменти для блокування реклами, здавалося б, обходили всі зусилля YouTube, але зараз компанія тестує кілька систем, які можуть зробити блокування реклами набагато складнішим.
Згідно з інформацією від SponsorBlock (додаток, який ідентифікує та пропускає спонсорські сегменти у відео), YouTube випробовує ін’єкцію реклами на стороні сервера. Використовуючи цей метод, YouTube ефективно зшиває рекламні сегменти у відео і показує весь пакет глядачам замість того, щоб об’єднувати їх з двох джерел у вашому браузері або додатку.
Це трохи ускладнює для блокувальників реклами визначення того, де реклама починається і де закінчується. Це також може порушити роботу інших доповнень, таких як SponsorBlock, оскільки часові мітки відео більше не будуть узгоджуватися з усіма екземплярами відео. Інші потенційні побічні ефекти включають неможливість пропускати рекламу.
Команда розробників SponsorBlock зазначає в FAQ, що це не повинно означати кінець інструментів для блокування реклами, але це робить їхню реалізацію набагато складнішою. Деякі користувачі, особливо на сабредіті uBlock Origin, стикалися з рекламою навіть під час запуску плагіна.
Однак, інша очевидна зміна може викликати більше занепокоєння для сторонніх додатків. Помилка, зареєстрована на GitHub NewPipe на початку цього місяця, свідчить про те, що Google змушує деяких користувачів входити в систему перед переглядом відео. Це виглядає як перевірка безпеки з повідомленням: “Увійдіть, щоб підтвердити, що ви не бот”. На цю проблему також звернули увагу розробники інструменту для захоплення контенту cobalt.
Це означає, що в майбутньому YouTube може обмежити доступ до відео для користувачів, які вийшли з системи, змушуючи їх входити в систему для перегляду контенту. Це зробило б YouTube більш схожим на традиційний сервіс потокового відео, але негативно вплинуло б на сторонні додатки і, ймовірно, на те, як спільні відео YouTube переглядаються в Інтернеті.