YouTube продовжує активну кампанію для залучення користувачів до YouTube Premium, і новий хід пов’язаний із використанням штучного інтелекту. Після блокування рекламних блокувальників та заповнення безплатної версії платформи рекламою, компанія робить позитивний крок – додає нову AI-функцію, доступну лише для платних підписників.
Підвищивши ціни на підписку, YouTube вирішив додати користувачам YouTube Premium можливість взаємодії з новим інструментом на основі штучного інтелекту. Спочатку доступний в експериментальному режимі, цей AI-інструмент тепер доступний ширшій аудиторії у США. Однак поки функція доступна лише для мобільних користувачів на платформі Android.
Функція дозволяє заглиблюватися у контент. Наприклад, переглядаючи відео з рецептом, користувач може поставити питання, на кшталт: “Які інгредієнти вони використовують?”. Інструмент також здатний надавати короткі підсумки відео або рекомендувати пов’язаний контент.
Щоб скористатися новим AI-інструментом, під відеопрогравачем з’являється кнопка “Запитати”. Після натискання користувач може обрати одне з готових запитань або сформулювати власне.
Google поступово інтегрує AI-інструменти у свій портфель програмного забезпечення та сервісів, щоб додати цінність своїм платним продуктам. Подібний інструмент на базі Gemini вже існує у Google Photos, де користувачі можуть взаємодіяти з додатком у природній мові.
Але чи стане штучний інтелект достатньо привабливою причиною, щоб змусити користувачів перейти на YouTube Premium або платити більше в майбутньому? Це питання залишається відкритим.