YouTube розробляє нові інструменти для захисту артистів і творців від несанкціонованого використання їхніх образів. У четвер компанія повідомила, що нова технологія для виявлення контенту, створеного штучним інтелектом на основі обличчя або голосу людини, знаходиться в стадії розробки, а пілотні програми стартують на початку наступного року.
Майбутня технологія розпізнавання осіб нібито дозволить людям з різних галузей «виявляти й керувати» контентом, в якому використовується зображення їхнього обличчя, створене штучним інтелектом.
YouTube заявляє, що створює інструменти, які дозволять творцям, акторам, музикантам і спортсменам знаходити та вибирати, що робити з відео, які містять дипфейк версію їхньої зовнішності. Компанія ще не визначила дату випуску інструментів для розпізнавання облич.
Тим часом, технологія «синтетично-співочої ідентифікації» стане частиною Content ID, автоматизованої системи захисту інтелектуальної власності YouTube. Компанія заявляє, що цей інструмент дозволить партнерам знаходити та управляти контентом, який використовує згенеровані ШІ версії їхніх співочих голосів.
«У міру розвитку ШІ ми вважаємо, що він повинен посилювати людську творчість, а не замінювати її», — написав у своєму блозі Амджад Ханіф, віцепрезидент YouTube з продуктів для творчих людей. «Ми прагнемо працювати з нашими партнерами, щоб майбутні досягнення посилювали їхні голоси, і ми продовжимо розробляти запобіжники для розв’язання проблем і досягнення наших спільних цілей».