YouTube скоригував свої правила щодо реклами, дозволивши розміщувати відео з оголеною натурою під час грудного вигодовування – але лише у випадках, коли присутня дитина, – а також відео з тверкінгом, грайндом та іншими “чуттєвими” видами танців. У четвер платформа оновила свої правила, внісши зміни, які поширюватимуться і на ігрові відео.
Раніше відео про грудне вигодовування на YouTube, в яких було видно ареол, не мали права отримувати дохід від реклами. Аналогічно, хореографічні відео, які демонстрували тверкінг, грайндінг або в яких танцівниця була мінімально одягнута, були демонетизовані згідно з політикою YouTube.
Нові зміни полягають у наступному:
- Грудне вигодовування: Контент про грудне вигодовування, де присутня дитина, навіть з видимими ареолами, тепер може приносити дохід від реклами. Раніше такий контент можна було монетизувати лише за відсутності ареоли. Крім того, мініатюри про грудне вигодовування з фокусом на грудях без видимої ареоли тепер можуть приносити дохід від реклами.
- Чуттєві танці: Несексуальні графічні танці, що включають ритмічні рухи тіла, такі як тверк або грайнд, а також танці з мінімумом одягу, тепер можуть приносити дохід від реклами. Раніше такий контент не вважався монетизованим.
У четвер YouTube також випустив відео на своєму каналі Creator Insider за участю керівника політики монетизації Конора Кавана (Conor Kavanagh), який пояснив ці два оновлення.
Хоча танцювальні відео тепер мають більше простору для маневрів на YouTube, правила все ще обмежують танцювальні відео з “навмисними та повторюваними грудьми, сідницями та геніталіями”, а також тим, що YouTube називає “надзвичайно мінімальним одягом”. Наразі правила YouTube щодо оголення дозволяють мінімально прикриті груди або сідниці, якщо вони не є центром уваги у відео.
Критики звинувачують рекламну політику YouTube у несправедливому націлюванні на жінок та ЛГБТК-спільноту. У відповідь на цю критику YouTube вніс деякі корективи у свою політику протягом багатьох років, але багато творців все ще відчувають себе відсунутими на другий план. Зміни, внесені в четвер, свідчать про те, що YouTube готовий дати творцям трохи більше простору для дихання – принаймні в цих двох конкретних прикладах.