Японія посилить правила ведення бізнесу, щоб не допустити зловживання впливом таких технологічних гігантів, як Facebook або Google. Це також не дозволяє їм отримати несправедливу перевагу перед малим бізнесом.
Згідно з новим законом, Apple, Google, Facebook і Amazon муситимуть розкривати умови контрактів з клієнтами і звітувати перед урядом про свою діяльність.
Google і Facebook виступають проти такого суворого регулювання, власники ж традиційних ЗМІ підтримують реформу.
Уряд Японії також перегляне закон про захист персональних даних, щоб дозволити окремим особам звертатися до компаній з проханням припинити використання їх даних. Зараз закон регулює обробку даних, зібраних незаконними способами.
Комісія зі справедливої торгівлі також перегляне керівні принципи, щоб враховувати цінність даних при розгляді злиттів і поглинань.