Як залишатися на зв’язку в Київстар і Vodafone, якщо гроші на рахунку закінчилися

У такі непрості часи, громадяни нашої держави залишаються на зв’язку за допомогою мобільної мережі та Інтернету. Проте, не завжди вони працюють бездоганно. Тому, ми підготували порядок дій, що робити коли гроші на балансу закінчилась у самий невідповідний момент.

«Київстар»

Абоненти даного мобільного оператора можуть прив’язати банківську карту до особистого мобільного номера. Для цього вам потрібно зателефонувати за коротким номером 899 або ж відправте SMS натиснувши *134#. А далі стандартна процедура: вказуєте термін дії картки та код. Після цього ви отримуєте шестизначний код, який потрібно ввести. Після таких маніпуляцій ви зможете в любий момент поповнювати мобільний рахунок без інтернету.
Абоненти мобільного оператора може також покинути мобільний рахунок за допомогою готівки в терміналах. Якщо такої можливості немає, то можете скористатись послугою екстра-гроші *117#. Це такі собі кредитні кошти, від 15 до 300 грн, які потім треба буде повернути.

Vodafone

Абоненти даного блять до оператора мають змогу поповнювати картку за допомогою іншого смартфону. Введіть комбінацію *150*номер телефону отримувача*сума переказу# . Відправник отримає код, який треба ввести повторно набравши комбінацію: *150*код підтвердження переказу# та клавіша виклику.
Оператор також надає кредитні кошти у розмірі 20 грн. Щоб їх отримати, відправте на 5010 смс з будь-яким текстом.

lifecell

Поповнити номер собі або знайомим можна лише з допомогою скетч-картки та наступної комбінації: *111*1*код скетч-карти*номер абонента в форматі 380X3XXXXXXX# і натиснути кнопку виклику. Замовити кредитні гроші можна натиснувши комбінацію *111*1212#.