Про недоліки AirPods багато користувачів знають ще перед покупкою. Та вони готові з цим миритися, якщо вирішують таки їх купляти. Та про схильність навушників до втрат і випадання не знає практично ніхто. Та саме цей недолік Apple перетворила на бізнес.
Висока популярність AirPods, яка росте рік від року, незмінно веде до збільшення числа тих, хто при тих чи інших обставинах втрачає один навушник з пари. За підрахунками аналітиків Wedbush, приблизно 5-7% власників AirPods стикаються з необхідністю докупити втрачений аксесуар.
Це навіть не обов’язково повинна бути втрата, адже навушник цілком може вийти з ладу, але, так чи інакше саме на замінах Apple робить непогану касу.
Скільки Apple отримує від замін AirPods
Якщо в цьому році Apple продасть приблизно 62 мільйони комплектів AirPods на загальну суму 11-12 мільярдів доларів, що, на думку дослідників Wedbush, більш ніж ймовірно, одні тільки заміни принесуть компанії близько 700 мільйонів доларів.
Колосальна сума, якщо вдуматися. Заміни – це стабільний і, що найголовніше, прибутковий бізнес. Справа в тому, пояснює Ден Айвз, аналітик Wedbush, що користувачі втрачали AirPods з першого дня їх появи у продажу і будуть продовжувати втрачати їх і надалі.
До того ж, зазначає він, тільки дуже незначний відсоток користувачів вважають за краще не звертатися за заміною. Їх частка настільки мала, що нею цілком можна знехтувати, а значить, Apple може розраховувати на регулярні звернення тих, хто бажає докупити втрачену пару до своїх AirPods, і в майбутньому.
Втрати AirPods
Втрати AirPods – це справжня епідемія. Це підтверджують співробітники нью-йоркського метро, які щороку знаходять на шляхах десятки втрачених навушників. Як правило, вони вилітають з вух користувачів на виходу з вагона, коли вони стикаються з пасажирами, які в вагон заходять.
І, треба сказати, ця проблема характерна не тільки для Нью-Йорку, а для всього світу взагалі. Може тому Apple так категорично відмовляється продавати шнурки для утримування AirPods разом.