Корпорація Xiaomi (далі – Xiaomi або Група; код: 1810), інтернет-компанія, в основі бізнесу якої – смартфони та споживча електроніка, підключені до єдиної платформи інтернету речей (IoT), представила свої консолідовані та підтверджені аудитом результати за ІІ квартал, що закінчився 30 червня 2021 року.
У IІ кварталі 2021 року загальна виручка та скоригований чистий прибуток Xiaomi значно перевищили очікування ринку. Загальна виручка за цей період зросла на 64% проти минулого року та склала 87,8 млрд юанів, тоді як скоригований чистий прибуток за цей період склав 6,3 млрд юанів, що на 87,4% більше, ніж минулого року.
Основні фінансові показники ІІ кварталу 2021 року
- Загальна виручка зросла на 64% проти минулого року та склала приблизно 87,8 млрд юанів.
- Валовий прибуток – приблизно 15,15 млрд юанів, що на 96,7% більше порівняно з минулим роком.
- Чистий прибуток, не скоригований за міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ), склав 6,3 млрд юанів та зріс на 87,4% у річному обчисленні.
Основні фінансові показники за перше півріччя 2021 року:
- Загальна виручка зросла на 59,5% в порівнянні з минулим роком і склала приблизно 164,7 млрд юанів.
- Валовий прибуток – приблизно 29,3 млрд юанів, що на 92,1% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
- Чистий прибуток, не скоригований за міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ), склав близько 12,4 млрд юанів та зріс на 118,4% у річному обчисленні.