Ключовими факторами під час вибору виявилися вартість і час автономної роботи. За даними аналітичної компанії Canalys, що спеціалізується на дослідженнях ринку технологій, з 1 січня по 31 березня було відвантажено 46,6 мільйона носимих пристроїв. Це на 13% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Xiaomi вперше з другого кварталу 2021 року стала світовим лідером за обсягом постачань, реалізувавши 8,7 мільйона пристроїв. Китайська компанія продемонструвала вражаюче щорічне зростання на 44%, яке експерти пов’язують з оновленням серій Smart Band і Watch, а також з випуском доступніших продуктів під брендом Redmi.
Друге місце посіла Apple з 7,6 мільйонами поставок, а на третій позиції опинилася Huawei, яка реалізувала 7,1 мільйона носимих пристроїв завдяки високому попиту на моделі Watch GT і Watch Fit.
Samsung відвантажила 4,9 мільйона гаджетів, забезпечивши стабільне зростання на ринках, що розвиваються. П’ятірку лідерів замикає Garmin з 1,8 мільйона поставок.
Canalys також провела дослідження в Європі, щоб з’ясувати ключові фактори, які впливають на вибір споживачів під час купівлі носимих пристроїв. Найважливішими виявилися ціна та час автономної роботи. Далі за значущістю йдуть функції відстеження здоров’я, бренд і дизайн. Спортивні функції виявилися серед найменш важливих.