Xiaomi офіційно представила свій перший електричний кросовер

Китайський техногігант Xiaomi офіційно презентував свій другий електромобіль. До електроседану Xiaomi SU7, який вийшов минулого року, приєднався кросовер YU7, створений на тій самій електричній платформі.

Xiaomi YU7 — це повнорозмірний електричний кросовер на платформі Modena. Довжина кузова становить 4999 мм, ширина — 1996 мм, висота — 1608 мм, а колісна база — 3000 мм. Маса автомобіля залежно від комплектації коливається від 2140 до 2460 кг. Він буде доступний у дев’яти варіантах кольору кузова, серед яких — смарагдово-зелений, помаранчевий та титановий. Крім кольору, покупці зможуть обрати й колісні диски — 19- або 20-дюймові.

Інтер’єр кросовера оздоблений шкірою Nappa. Спереду встановлено сидіння так званої «нульової гравітації» з функцією 10-точкового масажу та кутом нахилу 123 градуси. На передній панелі розміщено гігантський дисплей шириною 1,1 метра, розділений на три зони. Для задніх пасажирів передбачений окремий 6,68-дюймовий сенсорний екран для керування музикою, навігацією та клімат-контролем.

Xiaomi YU7 буде доступний з трьома силовими установками на вибір. Базова задньопривідна версія оснащена одним електродвигуном потужністю 235 кВт (320 к. с.) та обертовим моментом 528 Нм. Розгін від 0 до 100 км/год займає всього 5,88 секунди. Максимальна швидкість — 240 км/год.

Таку ж максимальну швидкість матиме повнопривідна версія Xiaomi YU7 Pro з двомоторною силовою установкою потужністю 365 кВт (496 к. с.) та обертовим моментом 690 Нм, яка здатна розганятися до 100 км/год за 4,27 секунди. Нарешті, топова версія YU7 Max отримає два електродвигуни загальною потужністю 508 кВт (691 к. с.) і 866 Нм крутного моменту. Вона розганяється до 100 км/год за 3,23 секунди, а максимальна швидкість становить 253 км/год.

Щодо автономності, то базова задньопривідна версія кросовера оснащена літій-залізо-фосфатною батареєю ємністю 96,3 кВт·год, що забезпечує до 835 км пробігу на одному заряді. Таку ж батарею отримає повнопривідна версія Pro, але її запас ходу становитиме 770 км. А топовий Xiaomi YU7 Max обладнаний літій-нікель-марганець-кобальт-оксидною батареєю на 101,7 кВт·год, яка забезпечує максимальний запас ходу до 760 км.

Початок продажів нового електрокросовера Xiaomi заплановано на липень 2025 року. Вартість поки не оголошена, однак голова компанії Лей Цзюнь спростував чутки про стартову ціну в 199 тис юанів або приблизно 27 тисяч доларів США.