Xiaomi, Apple, Samsung і Huawei продали найбільше браслетів і навушників

Apple зберегла лідируючу позицію в рейтингу.

Продаж смартфонів і планшетів в першому кварталі цього року сильно постраждав через тривалу пандемію COVID-19. Однак, схоже, криза не вплинула на ринок носимих пристроїв. Згідно зі звітом IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker, Xiaomi, Apple, Samsung і Huawei продемонстрували значне зростання в сегменті таких пристроїв в першому кварталі 2020 року.

Згідно зі звітом IDC, в першому кварталі цього року на ринку з’явилося 72,6 мільйона носимих пристроїв, зокрема, фітнес-трекери, розумні годинники і бездротові навушники. Це на 29,7% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

У першому кварталі категорія фітнес продуктів зросла на 16,2% завдяки появі нових продуктів, таких як Fitbit Charge 4, і агресивним ціноутворенням китайських виробників, таких як Xiaomi і Huawei. Категорія бездротових навушників збільшилася на 68,3% і склала 54,9% від загальної частки ринку.

Що стосується окремих брендів, Apple зберегла своє перше місце в сегменті носимих пристроїв з часткою ринку 23,9% і 21,2 млн одиниць, відправлених в першому кварталі поточного року. Xiaomi посіла друге місце з 7,3 млн фітнес-браслетами і розумними годинниками, випущеними в цьому кварталі. Samsung посіла третє місце в сегменті. Її Galaxy Buds і Galaxy Buds + були добре сприйняті користувачами, і компанії вдалося відвантажити понад 4 мільйонів одиниць цих двох моделей. Huawei і її суббренд Honor зайняли четверте місце з 8,1 млн. одиниць продукції, відправленими за цей період.

Джерело XDA

Не пропустіть