WhatsApp відклав введення нових правил після гучного скандалу

Минулого тижня представництво месенджера WhatsApp опублікувало інформацію про те, що умови надання сервісів та політика обробки даних користувачів будуть змінені, у зв’язку з чим користувачі повинні погодитися з новими умовами до 8 лютого або втратять свій аккаунт.

Через це користувачі були дуже назадоволені, багато з них перейшли до використання альтернативних рішень, таких як Telegram та Signal. За словами представників WhatsApp, у більшості випадків це було через дезінформацію, оскільки небагато користувачів стали читати зміни до правил політики конфіденційності та обробки даних. Зараз представники месенджера планують краще пояснити ситуацію користувачам, а нові правила будуть прийняті аж 15 травня.

Зміни до правил стосуються лише користувачів облікових записів WhatsApp Business, які тепер можуть використовувати хостинг Facebook, щоб керувати чатами у WhatsApp, використовувати багато комерційних фішок Facebook, у тому числі магазини, а також купувати рекламу у Facebook. У всіх цих випадках Facebook збиратиме дані про користувача, якщо ви взаємодієте з рекламою цієї компанії (яка використовує WhatsApp Business) рівно так само, як з іншими рекламами у Facebook.

За словами представників WhatsApp, у новій політиці не передбачається змін умов для повідомлень, дзвінків та інших функцій, оскільки ці умови не змінювалися. Всі повідомлення та дзвінки будуть шифруватися та не будуть зберігатися на серверах Facebook. За словами представників WhatsApp, об’єм даних, які передаються, не зміниться з оновленням, адже WhatsApp належить Facebook і вони обмінювалися даними й раніше. Слід також зрозуміти, що нові правила стосуються виключно бізнес-аккаунтів.