Видання Yonhap News, посилаючись на аналітичні дані Strategy Analytics, опублікувало трійку лідерів ринку бездротових навушників. Перше місце передбачувано дісталося Apple, якій вдалося продати близько 58,7% фірмових AirPods, що дозволило компанії зайняти 54,4% частки ринку.
Що стосується другого місця, то воно дісталося китайській компанії Xiaomi, якій вдалося реалізувати близько 9,1 млн бездротових навушників. Таким чином частка компанії компанії склала близько 8,5%.
Ну а замикає даний рейтинг південнокорейський гігант Samsung, який відвантажив порядку 7,4 млн навушників, зайнявши при цьому 6,9% ринку. Відзначимо, що у компанії ще є шанси вирватися на друге місце завдяки прийдешнім навушників Galaxy Buds +, які стануть більш автономними у порівнянні з актуальною моделлю.