Після численних тизерів компанія Nubia нарешті запустила смартфон Red Magic 9 Pro+ Bumblebee Transformers Edition. Хоча основні функції пристрою такі ж, як і у звичайного Red Magic 9 Pro+, його вирізняє персоналізований зовнішній вигляд.
Почнемо з того, що пристрій поставляється з чорно-жовтим забарвленням у поєднанні з металевою та вуглецевою текстурою. На задній панелі викарбувано логотип Autotos, а також напис “BUMBLEBEE”. Упаковка також повністю кастомізована, з пасхальними яйцями, такими як відомі кодові імена трансформера Бамблбі- N.B.E.2. та B-127.
Усередині коробки є ще більше кастомізованих товарів, як-от чорно-жовтий магнітний кулер Cooler 4 Pro, спеціальний зарядний пристрій на 165 Вт GaN, тематична шпилька для виймання карти пам’яті та чорно-жовтий кабель для передачі даних USB-C. У комплект також входить значок Bumblebee та магнітний захисний чохол для кіберспорту. Що стосується програмного забезпечення, то новий телефон постачається з користувацьким інтерфейсом на тему Трансформерів та Бамблбі.
Red Magic 9 Pro + Bumblebee Transformers Edition оснащений 6,8-дюймовим 1,5K OLED-дисплеєм BOE Q9+ з частотою оновлення 120 Гц і піковою яскравістю 1600 ніт. Під капотом встановлений чипсет Snapdragon 8 Gen 3, в парі з 16 ГБ оперативної та 512 ГБ постійної пам’яті. Він має 50-мегапіксельний датчик основної камери S5KGN5 OIS, 50-мегапіксельний надширококутний датчик S5KJN1, 2-мегапіксельну макрокамеру GC02M1 та 16-мегапіксельну селфі-камеру.
Пристрій живиться від акумулятора ємністю 5500 мАг з підтримкою швидкої зарядки потужністю 165 Вт. Як і будь-який ігровий телефон, він оснащений спеціальними кнопками на плечі, а також подвійними стереодинаміками. Він також має 3,5-мм роз’єм на випадок, якщо ви захочете під’єднати дротові навушники для прослуховування звуку з низькою затримкою. Телефон підтримує WiFi 7 і Bluetooth 5.3 для підключення.
Red Magic 9 Pro + Transformers Bumblebee Edition коштує 6 499 юанів ($899) за єдину конфігурацію з 16 ГБ оперативної пам’яті + 512 ГБ пам’яті для зберігання даних. Наразі він продається в Китаї через роздрібні магазини, такі як JD.com. Бренд не оприлюднив жодної інформації про те, чи планує він зробити цю спеціальну версію доступною на світовому ринку, і якщо так, то коли.