Для зарядки використовується метод нелінійної вольтамперометрії, який регулює напругу на різних рівнях. Про це пише AMPERCAR.com.
Вчений Рашид Язамі, відомий як винахідник графітового анода всередині літій-іонного акумулятора, заявив, що зміг розробити новий спосіб зарядки електромобілів. Він дозволить зарядити акумулятор повністю всього за 10 хвилин. При цьому запас ходу вражає – цілих 800 км. Це лише трохи менше, ніж у флагманської Tesla Model S Plaid, яка може проїхати 840 км від одного заряду.
В основі нової технології лежить принцип регулювання напруги на різних рівнях. Язамі застосовує аналогію зі сходами, де кожен ступінь – це рівень заряду і йому відповідає постійна необхідна напруга. Новий ступінь – напруга змінюється.
Масове застосування технології дозволить вирішити відразу кілька проблем: швидкість заряду “великих” акумуляторів, їх нагрівання і термін служби.