Частина користувачів після установки iOS 13.5 зіткнулася з тим, що деякі з придбаних і давно працючих додатків при запуску закриваються з помилкою і просять їх повторно придбати в App Store:
Поки що причина виникнення цієї помилки невідома – дехто пов’язує її з багом сімейного доступу iCloud: можливо, на серверах Apple є проблема, яка не дозволяє перевірити купівлю додатка. У будь-якому випадку, якщо ви зіткнулися з такою помилкою, є рішення, яке допомагає багатьом: потрібно вивантажити і знову завантажити зламану програму. Ваші дані при цьому не загубляться.
Для цього треба зайти в Параметри > Загальні > Сховище iPhone і виберіть потрібну програму, після чого натисніть на кнопку «Усунути програму»:
Цей процес займе деякий час. Після чого знайдіть цю програму на робочому столі вашого пристрою – поруч з ним буде значок хмари. Натисніть на іконку програми, і вона знову завантажиться з App Store, при цьому проблема повинна піти і додаток знову має працювати нормально.