Аналітики ще навесні помітили, що продажі смартфонів впали у всьому світі і продовжують падати протягом другого кварталу 2020 року, в основному через економічну невизначеність. У той час як Samsung щосили намагається реалізовувати свої нещодавно випущені флагмани Galaxy S20, найкраще за підсумками сезону продався дешевий iPhone SE. Причому його продажі виявилися настільки успішними, що навіть переконали значну кількість користувачів Android перебігти на iPhone. Про це повідомляє звіт від аналітичної компанії Counterpoint Research.
У першому кварталі 2020 року світові поставки смартфонів скоротилися на 20% через спад споживчої здатності, пов’язаної з коронавірусом. Інсайдери галузі передбачили у квітні, що виробництво смартфонів досягне рекордно низького рівня за останні 10 років у другому кварталі, що призведе до зниження очікувань з точки зору поставок. Таким чином, обсяг продажів смартфонів у США впав на 25% за три місяці.
У Samsung проблем найменше, хоч зниження продажів теж відчувається – всього 10%. Однак якщо порівнювати старти флагманів, то Galaxy S20 купили на 38% менше, ніж сімейство S10 за той же період минулого року. Аналітики припускають, що в кінці серпня ситуація зміниться на краще, адже очікується, що Samsung спокусить покупців новим флагманом Galaxy Note 20 і двома іншими телефонами.
Продажі Apple скоротилися на 23%. Але аналітики Counterpoint відзначають, що новий iPhone SE зіграв важливу роль у запобіганні ще більшого падіння. Телефон продався набагато краще, ніж очікувалося і навіть сприяв переходу багатьох Android користувачів на iPhone SE, який за ціною виявився найпривабливішим пристроєм средньоцінового сегмента.
Спочатку Android-альтернативи конкуренту від Apple за 400 доларів (а пізніше до 325 доларів), просто не існувало. В результаті понад 26% покупців iPhone SE прийшли з пристрою Android. Відповідь Samsung на iPhone SE з’явилася в травні у вигляді Galaxy A51, який ледь зміг зупинити міграцію.
Крім того, 30% користувачів iPhone SE перейшли зі старих телефонів Apple, таких як iPhone 6S. Ці результати були підтверджені в окремому аналізі Consumer Research Intelligence Partners, який також зазначив, що більшість людей, які оновили iPhone SE, прийшли зі смартфона, якому більше трьох років.