vivo, провідний світовий виробник смартфонів, розширює свою базу клієнтів на європейських ринках. Під час онлайн-заходу для ЗМІ, проведеного сьогодні, компанія відзначила офіційний вихід на ринки шести країн – Франції, Німеччини, Італії, Польщі, Іспанії та Великобританії. Вихід на ринки нових європейських країн проходить після ретельної підготовки, включаючи дослідження та інтерв’ю з 9000 людьми по всій Європі, з метою зрозуміти індивідуальні потреби кожного споживача. Захід для ЗМІ також дав можливість представникам vivo оголосити ключові партнерські відносини, а також першу лінійку смартфонів і супутніх пристроїв для європейського ринку.
«Ми дійсно раді приїхати в Європу, щоб офіційно представити нашу першу лінійку продуктів для європейських ринків. Це був важкий рік для людей і компаній по всьому світу і багато чого змінилося. Проте, наша прихильність людям і нашому бізнесу в Європі не змінилася, оскільки наша філософія полягає в тому, щоб завжди робити правильні речі і робити їх правильно, – підкреслив Денні Ден, віце-президент, президент європейського бізнесу vivo, і додав: «з моменту нашого першого кроку на міжнародні ринки у 2014 році ми прагнемо надавати споживачам наші інноваційні та якісні продукти, розроблені з урахуванням їх потреб. Оскільки нас люблять більше 370 мільйонів людей по всьому світу, ми впевнені, що заслужимо довіру клієнтів по всій Європі».
Стартап 25-річної давності
vivo відкрила свої європейські офіси у листопаді минулого року.Представники vivo підкреслили, що, слідуючи міжнародної бізнес-стратегії компанії «більш локально, більш глобально», у європейській штаб-квартирі у Дюссельдорфі зараз працює команда з більш ніж 70 осіб 16ти національностей, які мають досвід роботи у різних галузях, включаючи FMCG, автомобілебудування, побутову електроніку, готельний бізнес та ін. Наразі у представництвах нових європейських країн налічується близько 120 співробітників, включаючи групу галузевих експертів з кожної з відповідних країн, щоб компанія мала можливість використовувати їх цінний особистий досвід і локальні інсайти .
Бренд смартфонів vivo був заснований у 2011 році, він ріс і розвивався на основі багатого досвіду, накопиченого компанією в області виробництва стаціонарних і мобільних телефонів з моменту її заснування у 1995 році. Наразі vivo займає другу позицію на китайському ринку смартфонів і є другим за величиною постачальником в Індії, а також лідирує на ринку Індонезії *.
*Canalys China Smartphone Market, Canalys India Smartphone Market, Counterpoint Indonesia Samrtphone Market, Q2 2020
vivo присутня на більш ніж 30 ринках з часткою на світовому ринку 9%**, у той час, якщо говорити про поставки смартфонів з підтримкою 5G, vivo займає впевнене третє місце з долею 12,9% за той самий період.
Нараховуючи п’ять виробничих потужностей – дві з яких у Китаї і по одній у Бангладеш, Індії та Індонезії відповідно, – компанія vivo пишається тим, що випустила ряд новинок в індустрії смартфонів. vivo X1 був першим смартфоном з вбудованим чіпсетом Hi-Fi, vivo X5Max був найтоншим смартфоном у світі, а vivo X20Plus UD – першим смартфоном з технологією сканування відбитків пальців у дисплеї. У 2018 році компанія vivo випустила vivo NEX, на основі концептуального смартфону APEX, який став першим по-справжньому безрамковим смартфоном з виїжджаючою селфі-камерою.
«Коли ми дивимося на досягнутий прогрес, ми обов’язково повинні виділити і визнати зусилля, зроблені колегами у наших дев’яти науково-дослідних центрах по всьому світу. Ці центри, які об’єднують понад 10 500 чоловік, спеціалізуються на дослідженнях і розробках кожного аспекту наших смартфонів і супутніх пристроїв, від дизайну продукту, програмного забезпечення, функцій камери, підключення до мобільної мережі, включаючи розширені комунікації і патенти 5G, до функцій штучного інтелекту, що робить досвід усіх користувачів особливим», – додав Денні Ден.
Бенфен: робити правильні речі і робити їх правильно
Успіх vivo не викликає подиву, оскільки в основі корпоративної культури vivo філософія «Бенфен». Компанія націлена на те, щоб робити правильні речі і робити їх правильно – це визнають як партнери так і споживачі. Спираючись на знання і досвід своїх співробітників, компанія розробляє смартфони дуже продумано, від початку до кінця, від ланцюга поставок до фінальної дистрибуції, яка здійснюється також за допомогою компаній-партнерів, з якими vivo підтримує тісні відносини і які поділяють філософію компанії. У той же час vivo – це бренд смартфонів, який не просуває інновації заради інновацій, а замість цього використовує практичний, орієнтований на людину підхід, пропонуючи інноваційні рішення там, де вони мають найбільший сенс з точки зору використання у повсякденному житті.
Поділяємо інтереси: vivo співпрацює з УЄФА на чемпіонатах ЄВРО-2020
У ході заходу vivo також оголосила про своє партнерство з УЄФА у майбутньому чемпіонаті Європи з футболу, а також у чемпіонаті 2024 року. Роль vivo звичайно ж – глобальний смартфон УЄФА ЄВРО-2020. Під час анонсу президент vivo у Європі підсумував: «Ми поділяємо пристрасть до футболу з нашими друзями по всьому світу, що є для нас ще більшим приводом для радості від нового партнерства з УЄФА для проведення чемпіонату Європи. І УЄФА, і vivo поділяють прагнення до досконалості і надання унікальних і захоплюючих нових вражень для наших клієнтів і уболівальників. Це частина наших довгострокових зобов’язань перед Європою».
Перший погляд на лінійку європейських смартфонів
Захід для ЗМІ також дав можливість команді vivo представити свою першу лінійку смартфонів і супутніх пристроїв для європейського ринку. У топі актуальної лінійки знаходиться vivo X51 5G, який оснащений основною камерою на підвісі: інноваційною системою механічної стабілізації зображення, що забезпечує надстабільну зйомку фото та відео як у русі, так і при слабкому освітленні в умовах, в яких раніше «тверда рука» визначала різницю між чітким і розмитим знімком.
Компанія також представила серію пристроїв середнього сегменту із серії vivo Y – Y70, Y20s і Y11s – з фокусом на акумулятор, дизайн і особливості камери. Серія vivo Y є ключовою для vivo у Європі, вона також відповідає потребам європейського ринку, оскільки 62,5% усіх смартфонів, які продаються в Європі, за ціною від 300 євро і нижче. Серія Y орієнтована в основному на більш молоду аудиторію, але також буде влучним компаньйоном для більш зрілих користувачів завдяки ємності акумулятора і простоті використання. Y20s і Y11s забезпечують високу продуктивність акумулятора, з продуманою технологією зарядки і ємністю 5000 мАг, яких легко вистачить на два дні без підзарядки.
Обидві серії vivo X і Y працюють на чіпсетах Qualcomm Snapdragon і мають «чисту» і мінімалістичну версію операційної системи Android, яка дозволяє пристроям працювати плавно та інтуїтивно, забезпечуючи позитивний досвід користувачів, як підкреслили представники vivo.
Нарешті, vivo представила два супутніх пристрої, а саме дві серії бездротових навушників, обидві з яких пропонують відмінну якість звуку, функціонал Google Assistant і портативність. Перші, vivo Wireless Sport, призначені для активних користувачів, які люблять слухати музику у дорозі, у тренажерному залі або під час тренувань на відкритому повітрі. Другі, vivo True Wireless Earphones (TWS), містять потужні 14,2-міліметрові драйвери у дуже компактному корпусі і призначені у якості ідеального компаньйона для vivo X51 5G завдяки аудіокодеку Qualcomm aptX і передовій аудіотехнології, яка дозволяє відтворювати звук в адаптації до слухових особливостей людини , яка їх використовує.