Сьогодні компанія Huawei випустила третій епізод документального фільму під назвою «Хто такі Huawei». Відеоролик тривав понад 4 години, серед спікерів — кілька керівників компанії. Річард Ю, генеральний директор Huawei Consumer Business Group, розповів про перші дні бізнесу.
За словами Річарда, вісім років тому компанія Huawei увійшла в сектор смартфонів із недорогою OEM-продукцією та майже покинула ринок. У той час бізнес мобільних телефонів був не таким великим, як сьогодні, і компанія зіткнулася з проблемою поганого обслуговування клієнтів. Містер Ю взяв на себе відповідальність за рішення перейти на середній і високий сегменти ринку.
«Я прийняв важливе рішення. Ми хочемо виробляти продукцію середнього та високого класу і просувати власний бренд Huawei. Це було дуже сміливе рішення», — говорить Річард.
Тепер компанія входить у трійку найбільших брендів за обсягом поставок. У 2018 році вони відправили понад 200 мільйонів смартфонів. За словами Huawei, це був гігантський стрибок із 3 мільйонів одиниць щорічних поставок у 2010 році до 200 мільйонів 8 років по тому. Компанія не планує зупинятися та продовжує інвестувати в дослідження й розробки, які зіграли ключову роль у якості їх продукції й популярності бренду загалом.