«Робота всіх продактів Нової пошти націлена на покращення досвіду клієнта, спрощення його клієнтського шляху, зручність. І розвиток поштоматів для нас – це продовження цієї стратегії, бо поштомати це там, де ти, тобто клієнт. Ми знаємо, що відправка із них цікавить клієнтів не менше, ніж отримання. Тож ми розробили продукт, провели тестування в межах робочої команди і вже зараз почали тестувати його із нашими клієнтами у Києві», – говорить Юлія Колесник, керівник відділу розробки продуктів Нової пошти.
Як зробити відправку посилки із поштомату:
- Оновити мобільний застосунок Нової пошти, щоб у розділі Створити Посилку з’явився додатковий підпункт місця відправки – поштомат.
- Створити самостійно електронну накладну для посилки у додатку.
- Самостійно вдома спакувати відправлення.
- Підійти до поштомату із посилкою, відкрити створену накладну та натиснути «Відкрити комірку».
- Покласти у комірку запаковане відправлення без маркування.
- Підтвердити завантаження у мобільному додатку.
- Закрити комірку.
Після того, як клієнт підтвердив завантаження посилки в поштомат, диспетчер автоматично отримує повідомлення про надходження нової посилки і направляє виклик кур’єру для забору відправлення.
Кур’єр отримує повідомлення від диспетчера через спеціальний мобільний додаток для кур’єрів Нової пошти. Повідомлення надходить із зазначенням електронної накладної та номера конкретного поштомата. Кур’єр приїжджає до поштомату кілька разів на день до 18:00.
Коли кур’єр відкриє комірку та перевірить належність пакування, він роздрукує через спеціальний мобільний пристрій маркування і наклеїть його на посилку. Далі він відвозить її до сортувального депо, де відбувається подальший розподіл за регіоном та місцем призначення.
Якщо протягом доби після створення електронної накладної клієнт не покладе посилку в поштомат – система автоматично анулює електронну накладну.
У випадку, коли усі комірки обраного поштомата на момент створення накладної зайняті, то ви можете обрати інший найближчий поштомат із вільними комірками.
Нова пошта не обмежує кількість відправлень через поштомат за один раз, але є чітке правило – в одну комірку можна покласти лише одне відправлення.
Що можна відправляти?
Будь-які посилки вагою до 20 кг, які містять книги, документи, взуття, іграшки, посуд, косметику, одяг, дрібну побутову техніку.
Заборонено для відправлення: гроші, цінні папери, зброя, тварини, комахи, продукти харчування, лікарські засоби та інші відправлення з терміном придатності до 5 діб та ті, що вимагають певного температурного режиму, відправлення брудні або з сильним запахом, наркотики та інші речі, заборонені чинним законодавством України.
Як запакувати посилку для відправки із поштомату?
Вимоги до пакування звичайні – за правилами компанії. Потрібно використовувати надійні, непошкоджені коробки, конверти для документів та пакети для одягу до 2 кг тощо. Важливо дбайливо пакувати крихке, але якщо клієнт запакував неправильно – кур’єр надійно запакує відправлення.
Після завершення тестування відправка із поштомата буде доступною по всій країні. Нагадаємо, що сьогодні в Україні працюють 12 500 поштоматів, які встановлено на вулицях, у під’їздах, магазинах, на заправках, ТРЦ тощо.