Нещодавно Valve представила значне оновлення щодо управління контентом, створеним за допомогою штучного інтелекту, у Steam. Цей крок відбувся на тлі жвавих дебатів навколо використання штучного інтелекту в ігровому секторі. Згідно з новим підходом, компанія впровадить “розділ розкриття інформації про ШІ” у своїй роботі з контентом. Цей розділ вимагає від розробників ігор пояснювати, як ШІ інтегрований у їхні ігри. Варто зазначити, що Valve розрізняє попередньо згенерований ШІ-контент і ШІ, що генерується в реальному часі. Останній, зокрема, перебуватиме під пильною увагою, щоб переконатися, що він не створює незаконного контенту.
Одним з яскравих прикладів є “Infestation Origins” – гра, яка зіткнулася зі звинуваченнями у використанні генеративного ШІ на ранніх стадіях розробки.
Ініціатива Valve також передбачає розміщення інформації про це на сторінці магазину Steam. Така прозорість гарантує, що покупці будуть повністю поінформовані про використання ШІ в іграх, які вони купують. Крім того, Valve впроваджує систему, що дозволяє гравцям повідомляти про будь-який незаконний контент, знайдений в іграх з живим штучним інтелектом.
Стрімкий розвиток технології генеративного ШІ викликав інтенсивні дискусії про його етичні наслідки в ігровій індустрії. Занепокоєння викликають не лише геймери; навіть голосові актори відеоігор відчувають побоювання, особливо у світлі нещодавньої угоди SAG-AFTRA зі студією штучного інтелекту.
Більше того, поява дешевих ігор зі штучним інтелектом, призначених для швидкого отримання прибутку, стала предметом суперечок, оскільки багато таких ігор з’явилося в Steam.
Згадуючи свій шлях, Valve визнала, що розуміння та адаптація до ШІ в іграх зайняли певний час. Компанія висловила жаль з приводу будь-яких незручностей, завданих розробникам, але підкреслила свою прихильність не приймати поспішних рішень у цій складній сфері.
Рішення Valve обмежити “сексуальний контент тільки для дорослих”, створений за допомогою штучного інтелекту, чітко вказує на її обережну позицію в орієнтуванні на ринку ШІ.