Сьогодні, 18 лютого, японська залізнична компанія представила поїзд з водневим двигуном. Презентація ЗМІ відбулася на експериментальній базі у місті Кавасакі. Випробування має розпочати у другій половині березня у японській столиці.
Двигун за рахунок хімічної реакції з’єднання водню з бака з атмосферним киснем виробляє електроенергію, що накопичується в батареях великої ємності. В атмосферу викидається лише нешкідлива для навколишнього середовища водяна пара. На одній заправці воднем поїзди такого типу можуть проїхати 140 км. Їх передбачається використовувати у сільських районах, де продовжують використовуватись тепловози на дизельному паливі.
Склади компанії JR East щорічно викидають в атмосферу приблизно 2,5 млн. тонн вуглекислого газу. За рахунок нових технологій до 2030 цей обсяг планують скоротити вдвічі, а до 2050 JR East планує довести викиди вуглекислого газу до нуля.
Раніше уряд Японії пообіцяв до 2050 року повністю припинити забруднення атмосфери вуглекислим газом промислових підприємств і автомобілів.