Зима вже на носі, і схоже, нас можуть чекати нові відключення світла. Це, як не крути, може вплинути і на вартість мобільного зв’язку.
Як і будь-який інший бізнес, мобільні оператори час від часу переглядають свої тарифи. Про це говорила Тетяна Попова для 24 Каналу.
На ринок впливають усілякі фактори – інфляція, податки, комуналка, відновлення мереж і те, що доводиться встановлювати десятки тисяч резервних джерел живлення.
Якщо говорити простіше, це стосується не тільки мобільного зв’язку, а й усієї сфери комунікацій. Для операторів зараз справжній виклик – знайти баланс між тим, щоб надавати якісний зв’язок у таких складних умовах і не задирати ціни до небес. Чи підвищать тарифи, коли це станеться і наскільки – кожен вирішує сам. Але я думаю, що завдяки конкуренції на нашому ринку оператори зроблять усе можливе, щоб рішення було максимально адекватним, враховуючи економічну ситуацію в країні.
І так, розмови про підвищення тарифів на 50% – це лише чутки, створені для резонансу.