За кресленнями одного популярного шоу студія Playco випустила гру про TikTok прямо в TikTok, щоб фанати TikTok могли дивитися TikTok, поки грають в TikTok. Все вірно, платформа для перегляду коротких відео обзавелася першою грою, в якій користувачам належить узяти на себе роль початківця контент-мейкера.
Тайтл під назвою Sway Stories створювався у співпраці з розробниками сервісу коротких відео та популярними тіктокерами, які також стали внутрішньоігровими персонажами. За сюжетом автор контенту отримує запрошення в будинок більш досвідчених колег – подальший розвиток історії залежить від рішень користувача.
Playco, що спеціалізується на браузерних іграх, в майбутньому планує підкорити своїми творіннями аудиторію інших соціальних мереж і платформ на зразок WeChat, Facebook, Tinder та інших. Інвестори теж бачать в цьому напрямку більший прибуток, оскільки тайтли такого формату дозволяють легко набирати аудиторію і обходити комісію при здійсненні мікротранзакцій.