В Samsung продали багато OLED-дисплеїв “яблучній корпорації”, а комерційний успіх iPhone 11 Pro і 11 Pro Max зіграв на руку південнокорейській компанії. Джерела в місцевій газеті Money Today вказують, що Samsung має мету наростити поставки до 50 мільйонів панелей на другу половину року. А в третьому кварталі року Samsung відвантажила Apple 22,2 мільйона панелей діагоналлю 5,85 і 6,46 дюйма.
Якщо оцінювати поставки по місяцях, то картина виходить наступна: 3,9 мільйона в липні, 8,4 мільйона в серпні, 9,9 мільйона у вересні.
Зокрема, обсяг поставок у вересні на 40% перевищив спочатку заплановані 6,9 млн мільйона панелей, повідомляє джерело.
У жовтні очікується поставка 9,8 мільйона екранів, ще 5 мільйонів Samsung відвантажить в листопаді. На грудент поки що прогнозу немає. Звідси випливає, що загальна кількість екранів, які Samsung продасть Apple в другій половині року, повинна скласти від 40 до 50 мільйонів.
Слід мати на увазі, що Samsung не є єдиним постачальником OLED для iPhone, хоча і має частку близько 90%. Екрани також поставляє LG, а з наступного року до них приєднається BOE.