Сьогодні, 8 жовтня, компанія Intel анонсувала оновлення лінійки вбудованої графіки, я якій було відчутно збільшено ігрову продуктивність. Також фірма випустила графічні адаптери з підтримкою рейтрейсінга з коробки.
На конференції Intel Developer Conference IDC 2019 представники компанії розповіли, що наступне покоління вбудованої графіки подвоїть свою продуктивність в порівнянні з попереднім поколінням компанії. Останнє, за словами топ-менеджера компанії Кенічіро Ясу, не забезпечує 60 fps при роздільній здатності 1080p в більшості популярних ігрових релізів.
Очікується, що «обкатувати» нову архітектуру Intel почне саме на лептопах. Нова інтегрована графіка, як стверджує вендор, зможе досягти позначки в 60 fps в більшості кіберспортивних дисциплін при використанні з Full HD-моніторами. Дискретні графічні адаптери на базі архітектури Intel Xe, за заявою вендора, з’являться на ринку в 2020 році і отримають підтримку технології трасування променів в реальному часі.
Новинки під кодовою назвою лінійки Arctic Sound будуть орієнтовані на ігровий ринок. За наявною інформацією, до переходу на 7-нм виробничий процес на ринок будуть надходити 14-нм варіанти GPU. Intel підтвердила, що перші рішення на базі нового техпроцесу отримає серія General Purpose для дата-центрів.
Очікується, що більше інформації про новинки Intel представить на виставці CES 2020 року, до початку якої залишилося кілька місяців.