Instagram Stories – це справді популярна та важлива фішка, яка приносить компанії Facebook дуже багато грошей кожного року. Лише за минулий рік більше половини аудиторії Instagram, тобто понад 500 мільйонів людей, щоденно використовували Stories. Це приблизно вдвічі перевищує все щоденне використання Snapchat, який створив та популяризував сам формат Stories. Зараз все схоже на те, що розробники Instagram хочуть акцентувати ще більшу увагу на Stories, роблячи її ще важливішою.
Компанія зараз почала тестувати можливість дати користувачам переглядати всі Stories одночасно, на одному екрані, надаючи можливість переглядати лише Stories. В тестовому режимі це виглядає так: замість одного ряду Stories користувач бачить два, причому йому достатньо натиснути на кнопку знизу, щоб переглянути всі Stories, тобто розгорнути меню зі Stories на весь екран, а не листати їх у вузенькій полосці зверху.
Цю фішку вперше помітив менеджер соціальної мережі з Каліфорнії Джуліан Гамбоа в кінці минулого тижня, після чого поширив скріншот з новим інтерфейсом Stories у своєму Twitter-акаунті. Після цього в Instagram офіційно підтвердили, що зараз проходить бета-тест цієї функції з обмеженою кількістю користувачів, але не стали повідомляти ніяких подробиць.
Звісно, немає нічого дивного у тому, що Facebook пробує таким чином просувати один зі своїх найбільш успішних продуктів, адже саме в Instagram Stories продається дуже велика частина реклами, тому логічно, що компанія вирішила дати можливість переглядати їх ще більше та зручніше. Facebook у третьому кварталі минулого року офіційно визнав Stories однією з найбільших фішок в плані прибутків, оскільки 3 з 7 мільйонів рекламодавців розміщували рекламні оголошення саме в Stories у Facebook, Instagram чи Facebook Messenger. Вже в четвертому кварталі кількість цих рекламодавців виросла до 4 мільйонів.
Для того, щоб підлаштуватися під потреби рекламодавців, Facebook минулого року презентував шаблони, які можна змінювати під свої потреби, щоб рекламодавцям було простіше оформлювати та публікувати свої фото та відео, маючи можливість вибрати колір, шрифт та інші параметри дизайну. А для того, щоб зробити рекламу у Stories простішою, Facebook дозволив рекламодавцям купувати рекламу у Facebook, Facebook Messenger та Instagram одночасно.
Коли Facebook опублікував звіт за перший квартал цього року, ми дізналися, що прибутки від реклами у всіх сервісах компанії виросли на 39 процентів. Безумовно, це показник і за рекламу у стрічці публікацій, і у Stories, але тут явно є вклад від росту популярності формату Stories. Щоправда, Facebook заявляв, що Stories монетизуються гірше, ніж стрічка новин, але цілком можливо, що компанія хоче змінити це так, щоб рекламодавці у довгостроковій перспективі переходили в Stories.
У цьому контексті стає справді цікаво самостійно спробувати Stories у повноекранному форматі. Цілком можливо, що саме це дозволить компанії відчутно наростити прибутки, бо користувачі будуть проводити в соцмережі з оновленим інтерфейсом більше часу.