В Chrome з’явилася функція RawDraw, яка знижуватиме розхід “оперативки”

У Chrome з’явилася функція RawDraw, що знижує навантаження на процесор з відеокартою і скорочує витрату оперативної пам’яті, – на даний момент вона доступна у вигляді прапора в меню розробників і знаходиться на ранній стадії розробки. Про це повідомляє видання Android Police.

Завантажуючи сторінку, браузер отримує так зване дерево шарів, яке повідомляє, де та яку інформацію (текст, зображення та інше) потрібно відобразити. Щоразу, коли щось відбувається на екрані (у тому числі і прокручування сторінки користувачем), веб-браузеру потрібно заново перемальовувати дані, що відображаються. Щоб підвищити продуктивність і знизити споживання системних ресурсів, браузери (принаймні на движку Chromium) давно навчилися розбивати сторінку на умовну сітку з осередками розміром приблизно 256×256 пікселів, щоб оновлювати лише потрібні області, а не всю сторінку.

Втім, на сучасних дисплеях з високою роздільною здатністю кожен такий осередок може забирати до 10 МБ оперативної пам’яті — якщо на сторінці багато активних елементів, а користувач ще й використовує кілька вкладок паралельно, споживання ресурсів стає дуже суттєвим. Функція RawDraw покликана змінити процес відображення веб-сторінки – з нею браузер «не виділяє текстури для кожної комірки на сітці, а зберігає лише операції малювання». Це знижує навантаження на процесор та споживання оперативної пам’яті.

Увімкнути RawDraw можна вже зараз, активувавши прапорець у налаштуваннях Chrome для розробників:

chrome:flags#enable-raw-draw

Однак на даний момент функція працює вкрай нестабільно — зважаючи на все, вона знаходиться лише на початковій стадії розробки.