У середу компанія Unity оголосила про офіційний запуск інструментів, які допоможуть розробникам створювати додатки розширеної реальності (XR) для Apple Vision Pro. Завдяки цим інструментам додатки можуть використовувати переваги технології Unity, відомої як “PolySpatial”, для відображення 3D-елементів, які взаємодіють з реальним світом.
Хоча Apple має власний API RealityKit, visionOS SDK також підтримує фреймворки Unity – поширений рушій для створення 3D-ігор. Коли в червні було анонсовано Vision Pro, Apple підкреслила, що розробники можуть легко перенести існуючі проєкти, створені в Unity, на visionOS. Unity та Apple спільно працюють над створенням та вдосконаленням цих інструментів.
Запущена як бета-версія для обраних розробників, технологія Unity PolySpatial тепер доступна для всіх передплатників Unity Pro, Enterprise та Industry. Тепер розробники можуть скористатися “звичними авторськими робочими процесами Unity, надійними інструментами XR та крос-платформною сумісністю для створення захоплюючих просторових вражень” для Vision Pro.
Тисячі розробників по всьому світу взяли участь у нашій бета-програмі, тісно співпрацюючи з нашими інженерними командами та щедро ділячись знаннями для створення спільноти, готової до нової ери просторових обчислень. Програма привернула увагу широкого кола розробників, багато з яких вперше створюють просторовий досвід.
LEGO® Builder’s Journey – одна з імерсивних ігор, яка була перенесена на visionOS за допомогою інструментів Unity. TRIPP, відзначена нагородами оздоровча платформа XR, також з’являється на Apple Vision Pro завдяки Unity. Розробники високо оцінюють попередній перегляд контенту в режимі реального часу в visionOS Simulator, а також рішення для адаптації існуючого контенту до нової платформи в один клік.
Для того, щоб розробляти імерсивний досвід з Unity для Apple Vision Pro, потрібно завантажити останню версію Unity 2022 LTS та переконатися, що встановлена цільова збірка visionOS. Варто зазначити, що для розробки додатків для visionOS потрібен комп’ютер Apple Silicon Mac.