Вітчизняний всюдихідний автомобіль зараз має статус передсерійного прототипу. Він успішно завершив етап випробувань і перша партія пробних машин вже у виробництві.
Пневмопідвіска з гасителями коливань, максимально низький центр тяжіння, кліренс в 58 сантиметрів, блокування диференціалів, тристороння система управління обома парами коліс – дніпровський “Атлас” має весь необхідний арсенал для подолання перешкод будь-якого бездоріжжя.
Зараз творцям “Атласу” доводиться пояснювати, що це – не чергова версія більш відомого всюдихода Sherp. А по заявленим характеристикам він повинен перевершити свого більш відомого конкурента.
Ось що повідомляють розробники цього унікального всюдихідного автомобіля:
Габаритні розміри Атласу й обсяг корисного простору роблять всюдихід універсальним. За бажанням клієнта, він може бути обладнаний під будь-які цілі та завдання. Кількість пасажирів може досягати 11 осіб. Конструкція салону передбачає розміщення носилок.
Просте управління. Будь-яка людина, з навичками керування автомобілем з механічною КПП, без проблем зможе управляти “Атласом” – у всюдихода така ж рульова система.
Шляхом системи повороту обох пар коліс машина управляється дуже легко і має разючу маневровість. Радіус розвороту “Атласу” менше, ніж у легкового автомобіля, що дуже важливо на пересіченій місцевості.
Великий міжсервісний інтервал, можливий, завдяки комплексу інноваційних інженерних рішень, що робить “Атлас” одним з найнадійніших всюдиходів у своєму класі. Він потребує технічного обслуговування раз у 200 мотогодин.