Створений українцем Артемом Петаковим додаток для схуднення Noom приніс своєму розробнику $ 237 млн. Це майже в чотири рази більше, ніж в 2018 році (61 млн) і майже в 20 разів більше, ніж у 2017 році ($ 12 млн), розповів історію цієї компанії Forbes.
Петаков характеризує свій сервіс як бізнес на зміні поведінки, який ненав’язливо підштовхує людей приводити свою фігуру в норму. Він вивчав психологію і комп’ютерні науки і вирішив об’єднати ці дві області і похитнути індустрію схуднення. Для цього він залучив штучний інтелект, доведені рекомендації по психології, а також біхевіористичну терапію, повідомляє ЛІГА.net.
Розробка Noom почалася в 2008 році, але сам додаток став доступним лише в 2016 році. При цьому останні кілька років розробники займалися переважно тим, що намагалися впоратися з попитом на продукт і випускали нові версії на основі призначених для користувача даних. За 4 роки додаток сумарно скачали 50 млн раз, а в 2019 році в період новорічних свят Noom додатково найняла 1000 тренерів, збільшивши загальне число працівників до 1 800 чоловік.
Більшість додатків для схуднення зводяться до простого вказівкою, що можна їсти, а що – не можна. Такий підхід не працює і Noom натомість намагається змінити звички людини. Для цього Noom пропонує заповнювати анкети, ставити цілі, публікувати приблизний графік свого харчування. Додатково програма надає доступ до тренерів компанії. Ще в програмі є функції відстеження ваги, кров’яного тиску і рівня цукру в крові. У додатку є база з 3,7 млн найменувань продуктів.
Монетизація Noom здійснюється на підставі платної підписки. Пробна версія розрахована на 14 днів і коштує від $1 до $18 в залежності від обраного плану. Середньомісячна вартість підписки на Noom коливається від $30 до $49, при цьому найпопулярніший вибір – чотири місяці за $129.
В середньому учасники, які проходять програму Noom, за чотири місяці втрачають 7,5% від маси тіла. Через рік після використання близько 60% користувачів зберігають досягнуту вагу.