Стандартизацією надпотужних водневих паливних систем займуться 25 європейських організацій
Новий європейський консорціум StasHH (Standard-Sized Heavy-duty Hydrogen), до якого входять організації, що спеціалізуються на водні, заявив про розробку єдиного європейського стандарту для водневих паливних елементів, інтегрованих у важку техніку. Таку як судна, поїзди, вантажівки, вилочні навантажувачі та автобуси, – повідомляє H2 View.
До консорціуму StasHH входять 25 організацій – одинадцять виробників паливних модулів, дев’ять виробників спеціального обладнання, а також п’ять науково-дослідних інститутів.
Загальний бюджет проекту становить 15,2 млн євро, при цьому більшу частину – 7,5 млн євро, StasHH отримає від Європейського союзу, через спільне підприємство з паливних елементах і водню (FCH JU).
«Результати проекту не тільки стимулюватимуть зростання конкуренції серед постачальників водневих паливних елементів, а й спростять їх інтеграцію в силові агрегати для важких умов експлуатації. Це важливий крок на шляху до декарбонізації транспортного сектора», – заявив виконавчий директор FCH JU Барт Бібайк.
За його словами, особливу увагу в проекті буде приділятися сектору вантажівок: згідно європейської стратегії, до 2030 року в країнах ЄС має з’явитися 100 тис важких водневих вантажних автомобілів.