Rakuten Viber провів опитування до Дня української писемності та мови та поділився внутрішніми даними щодо переходу на українську мову інтерфейсу після початку повномасштабного вторгнення. Від 24 лютого 2022 року кількість користувачів з українською мовою інтерфейсу у Viber зросла на 36%.
До Дня української писемності та мови Rakuten Viber провів опитування серед своїх українських користувачів щодо переходу на українську мову. За кілька днів в опитуванні взяли участь понад 80 000 українців.
Переважна більшість респондентів – 67% опитаних – відповіли, що розмовляли українською мовою і до війни. Близько 18% зізналися, що намагаються перейти, але все ніяк цього не зроблять. Ще 12% перейшли від початку повномасштабного вторгнення, ще планують перейти – 3% респондентів.
В спільноті Viber також запитали про бар’єри, через які складно переходити на українську мову. З’ясувалося, що українці відчувають дискомфорт при переході через такі причини:
- недостатній словниковий запас – 43%;
- в оточенні не говорять українською – 31%;
- соромляться розмовляти з помилками – 18%;
- не бачать сенсу переходити – 5%;
- не мають сил на це – 3%
За даними Rakuten Viber, від початку повномасштабного вторгнення кількість користувачів з українською мовою інтерфейсу у Viber зросла на 36%. На сьогодні 41% користувачів з українськими номерами телефонів обрали українську мову інтерфейсу, 54% все ще користуються російською, і близько 5% – іншими мовами.
Окрім цього до Дня української писемності та мови команда Viber розробила спеціальні листівки, які закликають спілкуватися солов’їною.