Компанія Rakuten Viber відзвітувала про істотне зростання популярності групових чатів в «Вайбер» в період дії карантинних обмежень. Відповідна тенденція зафіксована у всіх регіонах присутності месенджера, наголошується в оприлюдненій напередодні доповіді.
Коротка статистика по сегментам:
- число нових групових чатів в світі і Україні: + 170% і + 120% відповідно;
- кількість переглядів інформації в групових спільнотах в світі і Україні: + 30% і + 130% відповідно;
- тривалість перебування в співтоваристві середньостатистичного абонента з України: +40%;
- частка в групових чатах повідомлень, які відправляються: + 20%;
- число вхідних і вихідних відеодзвінків в групових спільнотах України: + 19% і + 22% відповідно*.
Понад те, в Україні набирає популярність послуга оплати товарів через чат-бота Viber. Кількість тих, хто підписався на ці програми українців вже перевалила за 1,4 млн. Можливість здійснювати онлайн-розрахунки в «Вайбер» з’явилася у наших співвітчизників під завісу минулого року.
Кожен п’ятий український хоча б раз розраховувався з продавцями і постачальниками послуг за допомогою вайберських чат-ботів, – наголошується в документі.
Незважаючи на звіти розробників, популярність месенджера в Україні поступово знижується. Одночасно з цим фіксується зменшення розриву між «Вайбер» і стрімко набирає підписників «Телеграм». Популярний колись WhatsApp, між тим, вилетів з ТОП-10 найбільш завантажуваних додатків.