Rakuten Viber запускає нову функцію – бізнес-чати. Тепер повідомлення від офіційних брендів надходитимуть в окрему папку в загальному списку чатів. Разом з бізнес-чатами Viber запускає комерційні акаунти для брендів – завдяки ним стане зручніше знаходити бренди у застосунку.
Бізнес-чати мають спростити організацію та пошук повідомлень: сповіщення від банку, підтвердження замовлення від служби доставки, спеціальна пропозиція від магазину тепер не плутатимуться з особистими чатами. За результатами опитування Viber в Україні у 2023 році, 67,7% користувачів відзначили нову функцію як зручний спосіб отримувати повідомлення від брендів.
Функція бізнес-чатів активна у Viber відсьогодні для всіх користувачів з версією 18.0 та вище. Всі нинішні чати з брендами будуть перенесені в папку бізнес-чатів, а нові повідомлення потраплятимуть туди за замовчуванням. З цією функцією можна:
- закріпити чат із певним брендом зверху бізнес-чатів;
- перемістити будь-який чат з брендом із бізнес-чатів на головний екран чатів;
- закріпити повідомлення від бренду у верхній частині головного екрана чатів.
Бізес-чати у Viber
Разом з бізнес-чатами у Viber запускається інше оновлення – комерційний акаунт (профіль) бренду. Він являтиме собою мінісайт компанії в застосунку. Користувачі зможуть знайти додаткову інформацію про бренд, написати компанії та отримати відповідь, якщо така функція була активована бізнесом.
Комерційні акаунти будуть створені для нинішніх профілів брендів, які вже відправляють бізнес-повідомлення у Viber. Ці профілі пройшли процедуру перевірки та отримали «блакитну пташку» у Viber – доповнення, що допомагає користувачам ідентифікувати перевірені бренди.
Завдяки бізнес-чатам та комерційним обліковим записам у Viber взаємодіяти з брендами стане безпечніше. Усі бізнес-повідомлення від перевірених брендів за замовчуванням надходитимуть у папку бізнес-чатів, яка буде недоступна для приватних облікових записів, що намагаються видавати себе за компанії.
«Це оновлення є наступним кроком Viber до супераппу, єдиного зручного “вікна” для спілкування та взаємодії людей з брендами. Бізнес-чати та комерційні облікові записи стануть основою для запуску наступних корисних функцій для користувачів та для брендів, які хочуть взаємодіяти зі своєю аудиторією», — говорить Офір Еял, генеральний директор Rakuten Viber.
Viber продовжить розширювати функції комерційних акаунтів брендів після запуску. У майбутньому в програмі з’явиться більше каналів зв’язку з брендами, більше послуг в одному обліковому записі для брендів, можливість телефонувати в компанії тощо.