У суботу, 9 жовтня, стався технічний збій з проведенням платежів через систему інтернет-банкінгу найбільшого державного банку України – “ПриватБанку”. На даний момент в банку запевняють, що вже усунули проблему.
Про це повідомив глава фінустанови Олег Серга “Громадському ТБ”.
Зокрема, банк вибачається перед користувачами інтернет-сервісу “Приват24” за тимчасові незручності і радить перевіряти стан платежів в архіві.
“Якщо клієнт потрапив в ситуацію, коли платіж або переказ завис, просимо почекати і не проводити повторні. Всі платежі будуть виконані, не треба відразу ж робити повторний“, – зазначив Серга.
Він також сказав, що якщо клієнт виконав повторні платежі, вони повернуться йому на картку.
Користувачка “Приват24” Тетяна Кузнєцова зазначила, що не могла з однієї картки переслати гроші на іншу. Тоді їй на “гарячій лінії” повідомили про збій в роботі банку.