Дивний інцидент стався з китайцем Лі з провінції Хунань. Його автомобіль Xiaomi SU7, куплений менш як місяць тому, зламався – в електрокара відмовили гальма. Сталось це під час паркування. Спочатку в салоні прозвучала сигналізація, а далі на екрані з’явилось повідомлення про проблему з гальмами. Згодом – ще 4 повідомлення про помилку.
Далі автомобіль автоматично зупинився. Тоді власник авто вирішив подзвонити у систему екстреної допомоги, але йому не відповіли. Чоловіку допомогли лише місцеві рятувальники, які відбуксували автомобіль в сервісний центр.
Цікаво, що коли авто привезли до сервісного центру, він раптово зцілився. Власник так і не дізнався про причину несправності, а в сервісному центрі просто сказали забрати авто. Коли про ситуацію стало відомо громадськості, її прокоментував генеральний менеджер зв’язків з громадськістю компанії. Ван Хуа сказав, що причиною несправності є помилка в програмному забезпеченні. Він рідкісний, тому турбуватись немає про що.