У Monobank стався масштабний збій – чи працює застосунок

Сьогодні, 1 грудня 2024 року, Monobank зіткнувся зі збоями через наплив користувачів, пов’язаний із виплатами “Зимової підтримки” та закриттям місяця. Команда банку вже усунула проблеми, і клієнти можуть скористатися сервісами.

Про це повідомляв співзасновник банку Олег Гороховський. “Сьогодні з виплатою зимової тисячі та закриттям місяця, мабуть, приляжемо ненадовго”, – йдеться у повідомленні.

Зранку тисячі українців почали оформлювати заявки на отримання “Зимової підтримки” через застосунок Дія, а виплати спрямовувалися на картку “Національного кешбеку”, яку часто відкривають у Monobank. Одночасно клієнти активно проводили фінансові операції наприкінці місяця, що спричинило перевантаження системи.

Команда банку активно працювала над вирішенням проблеми, збої було швидко усунуто. Користувачі вже не вперше стикаються зі складнощами через пікові навантаження, але банк швидко відновлює роботу. Гороховський зазначив, що команда усвідомлює виклики і докладає зусиль для покращення сервісу.

Застосунок за словами українців відкривався, однак функції не працювали. Для клієнтів тимчасовий збій у роботі додатку став незручністю, але банк швидко вирішив проблему.