13 серпня 2019 року авторитетне закордонне видання Bloomberg повідомило з посиланням на свої джерела, що компанія Facebook найняла підрядників для розшифровки голосових повідомлень користувачів свого месенджера.
Щоб з’ясувати правдивість цієї статті, відоме агентство TechCrunch попросило представника компанії підтвердити або спростувати дану інформацію — співробітник Facebook Джо Осборн (Joe Osborne) заявив, що корпорація дійсно прослуховувала голосові повідомлення користувачів, але припинила робити це в серпні.
Згідно зі звітом Bloomberg, компанія розшифровувала аудіоповідомлення користувачів Facebook Messenger тільки з метою перевірки правильності розпізнавання мови штучним інтелектом. З одного боку, в діях американської корпорації немає нічого поганого. Але, якщо вірити закордонному виданню, Facebook ніде явно не попереджає своїх користувачів про те, що їх голосові повідомлення можуть прослуховувати інші люди: в політиці конфіденційності лише зазначено, що компанія має право збирати «контент, повідомлення та іншу інформацію».
Нагадаємо, зовсім недавно, в липні 2019 року, Федеральна торгова комісія США оштрафувала Facebook на 5 млрд доларів (за даними видання CNN, це найбільший штраф за всю історію, приблизно рівний місячній виручці корпорації). Причиною цього став витік конфіденційних даних користувачів.
Тоді ж влада США постановили, що компанія повинна перестати використовувати в рекламних цілях телефонні номери, отримані в результаті активації людьми двофакторної аутентифікації, а також повинна отримувати згоду користувачів на використання даних, зібраних за допомогою технології розпізнавання осіб.