У Adobe Photoshop з’явився інструмент перевірки автентичності контенту

Компанія Adobe представила новий інструмент для Photoshop, який допоможе споживачам перевірити автентичність зображення. Функція Content Authenticity Initiative дозволить творцям контенту додавати своє ім’я, місце розташування і редагувати історію фотографій.

Photoshop дозволить додавати теги до зображень, які створюють користувачі. Ці спеціальні мітки зможуть розповісти про походження знімка, його автора, а також про те, коли і де була зроблена фотографія. Для забезпечення достовірності ці дані будуть підписуватися з використанням криптографії.

Якщо зображення буде завантажене в соціальну мережу Behance, користувачі зможуть побачити всю цю інформацію у вигляді спливаючої панелі або перейшовши на спеціальний веб-сайт. Панель CAI з’явиться для «обраних клієнтів» в бета-версії Photoshop протягом наступних кількох тижнів.

В Adobe також зазначили, що функцію можна повністю відключити.