Американська компанія Netflix у 2020 році збільшить витрати на створення контенту до 17,3 мільярдів доларів. Про це повідомляє Variety, посилаючись на звіт американської аналітичної компанії ВМО.
Велика частина витрат Netflix на контент в 2020 році піде на виробництво оригінальних шоу, вважають експерти. До 2028 року, за прогнозами аналітиків, інвестиції Netflix в контент перевищать 26 млрд доларів.
Експерти також вважають, що «війна стрімінгових сервісів» є хибним твердженням. Вони очікують зростання акцій як у Netflix, так і у Amazon з Apple.
Витрати Netflix на створення оригінального контенту набагато вищі, ніж у конкурентів: у 2020 році Disney збирається вкласти 1 млрд доларів на оригінальні програми для Disney + і ще 1 млрд на експлуатаційні витрати. WarnerMedia інвестує в контент для HBO Max в цьому році не більше 2 млрд доларів.