У компанії Twitter завершили запровадження нової політики “з подолання дезінформації під час кризи”, якою передбачено маркування неправдивого контенту про російське повномасштабне вторгнення в Україну спеціальним текстовим повідомленням. Інформацію про це ми дізналися від голови відділу безпеки і доброчесності компанії Йоеля Рота.
Для перегляду допису, позначеного як фейковий, користувачі спершу будуть бачити попередження. Окрім цього, такі дописи не будуть рекомендуватися, їх не вийде ретвітнути, поширити чи лайкнути. Першочергова увага буде приділятися до дописів з фейковою інформацією, що публікують верифіковані та офіційні урядові облікові записи.
За словами Рота, через оманливу інформацію може бути підірвана довіра суспільства, а також може бути завдана додаткова шкода громадянам. Згодом планується розширення нової політики на ряд інших кризових ситуацій.