Не в захваті від реклами в Twitter? Twitter також. Джерела Bloomberg стверджують, що соціальна мережа вивчає варіанти, які допоможуть їй зменшити залежність від цільової реклами.
У Twitter розглядають кілька варіантів, зокрема підписку на використання таких сервісів як TweetDeck (це професійний інструмент, що підтримує роботу з декількома обліковими записами і стрічками — ITsider) або додаткові функції — такі як розширені налаштування профілю або функція «скасувати відправку», наприклад. Зараз TweetDeck можна користуватися безкоштовно і без реклами.
Ще один варіант монетизації пов’язаний з «чайовими», які користувачі будуть платити авторам за ексклюзивний контент: детальний розбір новин, наприклад.
Керівник відділу продажів Twitter Брюс Фальк в своїй заяві для Bloomberg визнав те, що питання перебуває на розгляді, хоча і не підтвердив жодних конкретних деталей. Однак Twitter вже кілька років розглядає ідею підписки. Зокрема в 2017 році в компанії хотіли додати в TweetDeck додаткові платні функції.