Розробники Among Us заявили, що після великого та несподіваного успіху свого творіння вони відчули на собі великий тиск і втому. Гра вийшла в 2018 році, але спочатку не отримала бажаної популярності.
Ситуація змінилася, коли проект стала просувати група стримерів на Twitch.
Художниця і співзасновниця Емі Лю розповіла в інтерв’ю про негативні наслідки успіху: «Among Us стала вірусною, і я зрозуміла, що це моє життя. Тиск, пов’язаний з необхідністю швидко виконати роботу, був дуже великим. З вересня по грудень ми вели переговори з PlayStation і Xbox, вони хотіли, щоб гра вийшла на цих платформах, що зазвичай займає від шести місяців до року ».
«Я безумовно вигоріла. Це було важко, тому що ми не могли збиратися разом з друзями і сім’єю. Я так втомилася від роботи, що навіть не змогла відвідати своїх близьких і була змушена провести Різдво на самоті…».
Дизайнер Маркус Бромандер визнає, що гроші, які він заробив на грі, спростили ситуацію, але це також посилило тиск на розробників. Будь-яке рішення піддавалося критиці, навіть зміна шрифту. Крім того, регулярно з’являлися заяви про те, що Among As «мертва».
«Якось на початку року на мене обрушилася безліч негативних коментарів (…). У якийсь момент я не хотів більше працювати і сказав, що закінчив з проектом ».
Проблема полягала і в користувачах, які вимагали якнайшвидшого усунення помилок. Багато хто вважав, що якщо проект так просто виглядає, то і виправити його повинно бути легко.