Остання декада присвячена ері смартфонів. Згідно з даними аналітичної платформи AppAnnie, глобальні витрати на мобільні ігри повинні перевищити 75 мільярдів доларів у 2020 році. В опублікованому на цьому тижні звіті AppAnnie оцінила ринок мобільних ігор протягом 2010-х років.
Ось і сам рейтинг мобільних ігор, які принесли найбільше грошей:
- Clash of Clans (Supercell, Фінляндія)
- Monster Strike (Mixi, Японія)
- Candga Crush Saga (Activision Blizzard, Сполучені Штати Америки)
- Puzzle & Dragons (Інтернет-розваги GungHo, Японія)
- Fate / Grand Order (Sony, Японія)
- Honor of Kings (Tencent, Китай)
- Fantasy Westward Journey (NetEase, Китай)
- Pokemon GO (Niantic, США)
- Game of War – Fire Age (MZ, США)
- Clash Royale (Supercell, Фінляндія)
Грою, яку завантажували найбільше протягом 2010-2019 років, стала SUBWAY SURFERS