Незабаром ми рідше будемо натрапляти на пости у Facebook про підозрілі або й зовсім абсурдні методи лікування. Соцмережа вирішила змінити алгоритм новинної стрічки з повідомленнями здоров’я, медицину та лікування хворіб.
Про це компанія розповіла у своєму блозі. Зокрема, соцмережа буде визначати, чи стосується пост вище згаданих тем (наприклад якщо повідомлення інформує про сенсаційне твердження в медицині чи про чудодійні ліки), цей пост будуть виводити у стрічці якнайнижче.
Це стосується і реклами такого контенту, наприклад таблеток для схуднення тощо.
Для визначення такого контенту соцмережа буде знаходити в постах фрази, які зазвичай використовуються для “клікбейту”. Таким чином Facebook намагатиметься передбачити “сенсаційні заяви” про здоров’я або просувати пов’язані з ними продукти і товари.