Згідно зі звітом, підготовленим консалтинговою компанією App Annie, додаток YouTube для Android вперше поступився TikTok з точки зору середнього часу перегляду. Мова йде про США і Великобританію. При цьому YouTube, як і раніше, залишається лідером за обсягом аудиторії.
На даний момент у YouTube близько 2 мільярдів активних щомісячних користувачів на ПК і мобільних пристроях, тоді як аудиторія TikTok в цьому плані трохи скромніша і становить 700 мільйонів. Звичайно ж, якби в цій статистиці враховувалися китайські користувачі, то результат був би іншим.
У червні цього року TikTok обігнав YouTube в Великобританії за середнім часом перегляду роликів, і розрив продовжує збільшуватися. У США до квітня 2021 року лідирував YouTube, після чого лідером став TikTok.
TikTok оптимізований для вертикальних відеороликів і може легко управлятися змахуванням. За опитуваннями, такий формат зручніший для користувачів, що позначається на часі перегляду.
Нещодавно був запущений новий проект YouTube під назвою YouTube Shorts. Сервіс дозволяє дивитися 60-секундні відеоролики, інтегрований в основний інтерфейс YouTube на Android і iOS і оснащений інструментами для запису відеороликів і їх публікації за допомогою смартфона.