Ностальгія за 1990-ми роками не може обійтися без гаджетів, які зараз здаються наївно-милими, але насправді є символом епохи.
Здається, що 1990-ті були буквально вчора, але насправді минуло вже 30 років і за цей час багато що змінилося. Включаючи технології та електроніку, яка за ці роки змінилася дуже серйозно, і те, що здавалося раніше технологічним, сьогодні вже виглядає кумедною іграшкою.
Дискета
До того, як з’явилися CD- і DVD-диски, але вже після того, як магнітні стрічки і перфокарти перестали відповідати потребам, з’явилися дискети. Компактний носій інформації, який дозволяв багаторазово перезаписувати його, що робило дискету дуже зручною в експлуатації. Але ось містилося на ній не так багато даних, так що незабаром на зміну прийшли компакт-диски. Правда, повністю відмовитися від дискет не вдалося навіть в XXI столітті — попри повсюдне поширення хмарних сховищ, флешок і різних карт пам’яті деякі пристрої все-таки вимагають дискети.
Пейджер
Коли мобільні телефони були не те що не поширені, а навіть мало хто про них чув, піком технологій були пейджери. Пристрої, здатні тільки отримувати короткі повідомлення, стали одним із символів 1990-х років. І, не дивлячись на наступний бум мобільників, пейджери хоч і серйозно здали позиції по популярності, але й в наші дні використовуються декількома сотнями тисяч абонентів.
Портативний DVD-плеєр
Коли стаціонарні DVD-плеєри перестали бути чимось дивовижним, почали набирати обертів портативні програвачі. Це сьогодні подивитися фільм можна практично на будь-якому сучасному гаджеті, а тоді можливість запустити диск і насолоджуватися кіно поза домом був схожий на технічне чудо. Втім, подібні гаджети можна знайти в продажу і зараз — навіть для дисків Blu-ray.
Тамагочі
Мрія всіх дітей, хто хотів завести собі віртуального домашнього вихованця, щоб доглядати за ним і взагалі робити все, щоб його електронне життя було максимально довгим і щасливим. Не всім це вдавалося, але хто успішно доглядав за тамагочі і взагалі мав цю іграшку, був королем двору.
Nintendo 64
Культова ігрова приставка, яка для багатьох стала вхідним квитком у світ відеоігор. Тим більше, що разом з Nintendo 64 з’явилася гра Super Mario 64. Приставка стала гідним конкурентом для Sony PlayStation, а гра про італо-американського водопровідника отримала статус культової і однієї з найпопулярніших в історії.
Sega Dreamcast
Приставка, що викликає приступ ностальгії у всіх цінителів Sega і відеоігор в цілому, яка стала останнім продуктом компанії в цьому сегменті. Нав’язати конкуренцію Sony PlayStation, а потім і Sony PlayStation 2 новій приставці не вдалося, тому Dreamcast тихо пішла з ринку, а Sega покинула клуб виробників приставок.
Sony AIBO
Це зараз роботи не викликають ніякого подиву, а в 1990-ті роки навіть не всі галузі промисловості були повністю роботизовані, не кажучи вже про використання роботів в побуті. Чи варто говорити, який фурор викликала створена Sony роботизована собака AIBO – дорога іграшка стала одним із символів не тільки компанії, але і всієї технологічної епохи.
Sony PlayStation
Матір лінійки PlasyStation, яка стала своєрідною золотою жилою для Sony і вивела компанію в лідери ігрової індустрії. Відтоді з’явилося вже кілька поколінь консолі, але перша, що стала для багатьох вхідним квитком у світ відеоігор, досі викликає приємну ностальгію.
Sony Walkman
Багато хто пам’ятає Walkman як модель стільникових телефонів Sony Ericsson, але насправді це був революційний продукт, що дозволив слухати музику в будь-якому місці без перешкод для оточуючих. Аудіокасета, вбудоване радіо, компактні навушники — музику стало можливо брати з собою і все це до iPod. Живий бренд і по нині, тільки зараз це вже плеєр для цифрової музики.
Talkboy
Касетний плеєр з функцією диктофона і можливістю зміни записаного голосу взагалі створювався як реквізит для фільму 1992 року «Один вдома 2: Загублений у Нью-Йорку», де ним користується Кевін Маккаллістер. Але компанія-розробник Tiger Electronics вирішила налагодити серійне виробництво — іграшка мати невеликий попит, але після кіно пристрій головного героя став таким популярним, що був не просто найуспішнішим продуктом фірми, а й одним із символів свого часу.