У липні потокове мовлення стало ще одним рекордним місяцем, досягнувши кількох нових рекордів, йдеться в останньому випуску звіту The Gauge від компанії Nielsen. Головним заголовком є те, що на потокове мовлення припало 41,4 відсотка всього телевізійного перегляду протягом місяця. Це найвищий показник за всю коротку історію звіту для будь-якої категорії перегляду, що означає, що потокове мовлення перевершило попередні показники як для ефірного, так і для кабельного телебачення. Цей результат слідує за попереднім рекордом, встановленим стрімінгом у червні.
Інша велика історія успіху в липневому звіті стосується YouTube. На популярну відеоплатформу припадає 10 відсотків щомісячного телевізійного перегляду, що стало першим випадком, коли один потоковий сервіс досягнув двозначної частки. Кілька інших потокових сайтів у липні встановили власні рекорди за часткою перегляду: Disney+ підскочив до 2,1%, а The Roku Channel – до 1,6%.
Є кілька висновків з низки рекордних показників липня. По-перше, The Gauge відстежує лише перегляд, який відбувається на екрані телевізора, тобто не враховує перегляд на мобільних пристроях чи ноутбуках. Результати минулого місяця показують, наскільки присутність потокового відео розширилася за межі смартфонів і планшетів, кидаючи виклик і перевершуючи можливості традиційного ефірного та кабельного телебачення.
Ще один примітний факт від Nielsen – 10 різних тайтлів на потокових платформах перевищили 1 мільярд хвилин перегляду за перший повний тиждень липня, що є ще одним рекордом. До цього списку увійшли програми семи різних стрімінгових компаній, які охоплюють широкий спектр жанрів та аудиторій.
Очолив список бойовик «Поліцейський з Беверлі-Хіллз: Аксель Ф» на Netflix, який зібрав 2,05 мільярда хвилин перегляду з 1 по 7 липня. Серіал «Форс-мажори» (доступний на Peacock і Netflix) посів друге місце з показником трохи менше 1,5 мільярда хвилин перегляду. Замикають п’ятірку лідерів серіали «Дім дракона» на каналі Max, «Ваша честь» на Netflix/Paramount+ та «Ведмідь» на Hulu, кожен з яких за тиждень переглянули понад 1,2 мільярда хвилин. Іншими словами, наступний проривний хіт для стрімінгу може статися на будь-якій платформі.