Новий флагманський позашляховик Huawei, який називається Aito M9, виявився дуже популярним. Навть значно більше, ніж очікувалось.
Він привернув значну увагу публіки і зібрав 60 000 попередніх замовлень лише за 86 днів. Незважаючи на ціну в 65 000 доларів, Aito M9 позиціонується як більш доступний варіант порівняно з такими конкурентами, як BMW X7 і Mercedes-Maybach GLS, оскільки коштує приблизно вдвічі дешевше їх базових моделей.
Huawei Aito M9 доступний у Китаї як плагін-гібрид і повністю електричний автомобіль. Гібридна версія, що підключається до електромережі, оснащена 1,5-літровим двигуном і двома електродвигунами загальною системною потужністю 496 к.с. Тут також встановлено акумулятор ємністю 52 або 42 кВт-год.
З іншого боку, чисто електрична версія може похвалитися потужністю 530 к.с. і ємністю акумулятора 97 кВт/год. Електрична модель має запас ходу 630 км, а гібрид може проїхати до 1362 або 1402 км на одному заряді.